среда, 22. јануар 2020.

Perjani jastuk - malo bogatstvo!

Jedne zime u Londonu, prijateljica mi je za pokrivanje ponudila jorgan od guščijeg perja - vrednost: jedno pravo, malo bogatstvo! Ništa lakše i ništa toplije do tog trenutka nisam osetila u svom životu - upotrebna vrednost: nemerljiva! 

Ove zime, tu po Balkanu, misli mi odlaze ka toj lakoći. Neretko pomislim da mi je glava jastuk punjen perjem, baš tim, vrednim (nažalost sada retkim u Srbiji). Moja misao - pero. Svaka moja misao laka kao pero, a moja glava laka na "ramenima"... Osetim manje napetosti u vratu, mišićima leđa i tak tad osvestim kako u glavi i oko vrata pre nosim vodeničarski točak...ne ulazim u detalje zbog čega... Usmerim svoju pažnju da kada je glava u pitanju doživim lakoću i vrednost perjanog jastuka i nastavim kroz dan. 
Osetim razliku, i često je Budim! 

Probajte i vi! 

Нема коментара:

Постави коментар