недеља, 17. март 2013.

30 SEKUNDI ZA AT

Kažu da dobro predstavljanje znači da za 30 sekundi kažeš sve što je važno o temi koju izlažeš i privučeš pažnju sagovornika da poželi da čuje još o tome.

 Kako u 30 sekundi predstaviti Aleksander tehniku? 

Jedna učenica Aleksander tehnike mi je uputila ovo pitanje i pre nego li sam stigla da odgovorilm dodala: "Znam, ti daš ljudima vizit kartu i kažeš:"Dodji na uvodni čas!", a time kupiš trideset minuta da predstaviš AT! Odlično iskorišćenih 30 sekundi!" 

Zaista, ako bih tražila prave reči da objasnim sveobuhvatnu sadržajnost jedinstvene jednostavnosti ove tehnike svakako bi mi trebalo više vremena. Ali, birajući reči svojih, i učenika mojih kolega, nastavnika i praktičara Aleksander tehnike, došla sam do sažetih formi koje govore mnogo o AT-u i mogu stati u pola minuta. 
  • "Moje telo poprima u prirodan oblik!"
  • "Pre časova Aleksander tehnike imao sam osećaj da živim u koži koja mi je manja za dva broja, kao da idem kroz život u tesnim cipelama... Sada sam moj broj"
  • "Shvatila sam reč BUDNOST..."
  • "Znam gde sam bila, znam gde sam sad i znam gde idem. Zaustavim se, sagledam i usmerim svoju pažnju u pravom smeru da ispinum cilj... Prisutna sam pri svakom koraku."
  • "Ovo je za mene danas, za mene sutra. Ovo je za moje bližnje i danas i sutra!"

Sama ne bih mogla bolje da kažem ali ovako je jasno da Aleksander tehnika omogućava povratak ka psihofizičkoj prirodnosti, udobnosti, obezbeđuje prisutnost, povećava pažnju i nudi podučavanje o načinu brige o sebi zarad sebe i onih do kojih nam je stalo. 





Нема коментара:

Постави коментар